Sunday 15 November 2009

profil GMMSC

Global Medic Network Mansourah Medical Student Council (GMMSC) merupakan satu persatuan "pelajar untuk pelajar" yang bernaung di bawah Global Medic Network(GMN). dengan peningkatan pelajar yang semakin bertambah saban tahun maka GMMSC ditubuhkan pada tahun 2009, bagi menjadi platform untuk mengumpul dan menyatukan semua pelajar yang menggunakan khidmat GMN bagi memastikan kebajikan dan keselamatan ahlinya terjaga. Kini dengan tertubuhnya GMMSC, maka kami amat komited untuk memberi sumbangan dan perkhidmatan kepada ahli-ahlinya tanpa berbelah bahagi. Moga misi dan visi kami serta kerjasama di kalangan ahli dapat dicapai.

Dengan tertubuhnya GMMSC, maka blog ini (gmmsc.blogspot.com) dengan rasminya akan menjadi medium perhubungan antara pihak gmmsc dan para pelajar. segala maklumat akan 'dibocorkan' di sini di samping notis-notis yang akan ditampal di blok-blok pelajar.

segala permasalahan juga boleh disampaikan melaui ruang-ruang komen yang tersedia dengan cara berhemah dan mulia. kami dengan sedaya upaya kami akan cuba untuk membantu menyelesaikan masalah-masalah anda.

"berpersatuan tidak skema tapi itu tandanya kita kuat"
have fun studying in mansourah:)

one family, one mansourah

salam perkenalan,
GMMSC
Share This
Subscribe Here

0 comments:

Post a Comment

 

Site Info

Sebarang cadangan ataupun komen boleh menghubungi admin gmmsc di editorgmmsc@gmail.com

Random

Click Ads

Visitors

hit counter

Followers

Laman Rasmi GMN Mansoura Medical Students Council Copyright © 2009 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa