Monday 16 November 2009

penjelasan

bedot telah meminta pihak admin untuk memberi ruang bagi pihaknya untuk memberi penjelasan berhubungan isu internet. jadi ini penjelasan beliau:

"saya meminta maaf di atas masalah internet yang masih tidak selesai di beberapa blok. saya ada mendegar cemuhan ke atas GMMSC berhubungan issue kelambatan internet ini. oleh itu saya ingin menjelaskan bahawa GMMSC langsung tidak berkaitan sama sekali dengan urusan internet ini. ini urusan saya dan atiq. untuk pengetahuan semua, saya dan atiq telah bersetuju untuk membantu pelajar2 dalam urusan internet pelajar2 tanpa pengetahuan pihak GMN dan GMMSC. tambahan lagi, organisasi GMMSC masih tidak wujud semasa kami berdua bersetuju untuk menguruskan internet pelajar. namun issue kelambatan ini menjadi alasan utama kepada pelajar untuk tidak mempercayai dan mengutuk GMMSC. niat kami berdua yang baik telah di salah erti oleh pelajar2.
oleh kerana, para pelajar sudah tidak sabar lagi dan saya tidak sanggup lagi menerima tekanan dari para pelajar saya telah mengambil keputusan untuk mengembalikan wang pelajar dan terserah kepada para pelajar untuk mencari alternatif sendiri. segala maklumat telah saya beritahu kepada ketua blok. saya minta maaf sekali lagi."



kalau kamu tahu arab itu macam mana kamu akan faham,
GMMSC
Share This
Subscribe Here

2 comments:

A.F.J on 23 November 2009 at 23:56 said...

mmg korg kna phm arab mcm mana kwn2 tahun 1..

aat @ paat on 13 December 2009 at 01:33 said...

sepatutnya bg sy pucuk pimpinan yg perlu turun utk bjmpe dgn para pljr mberikn pjelasan yg sbnrnya agar situasi sebenar dapat sampai kepada semua pihak.. tetapi pkara yg kami hrpkn tidak blaku,sebab itulah timbul persepsi buruk kebanyakan pljr terhadap gmmsc.. plus,kbykn pljr masih tidak mendapat duit mereka & tdk btul2 smpai kepada mereka..

Post a Comment

 

Site Info

Sebarang cadangan ataupun komen boleh menghubungi admin gmmsc di editorgmmsc@gmail.com

Random

Click Ads

Visitors

hit counter

Followers

Laman Rasmi GMN Mansoura Medical Students Council Copyright © 2009 BeMagazine Blogger Template is Designed by Blogger Template
In Collaboration with fifa